« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
_____________________________
Portal za škole
_____________________________
Portal za učenje na daljinu
_____________________________
Školski portal
_____________________________
Hlapićev portal
_____________________________
_____________________________
e - Lektire
_____________________________
jezični savjeti
_____________________________
Gradska knjižnica Zadar
_____________________________
Digitalna knjižnica
_____________________________
Hrvatska enciklopedija
_____________________________
CARNet
_____________________________
Modra lasta
_____________________________
Drvo znanja
_____________________________
Priroda
_____________________________
National Geographic
_____________________________
PCchip
_____________________________
Portal znanstvenih časopisa
_____________________________
Europska umjetnost
Povodom manifestacije Zadar čita 2018. koja se održavala od 12.3.-17.3. u našoj školskoj knjižnici održane su kreativne radionice na temu pisma.
Što je potrebno da bi pismo uspješno stiglo od pošiljatelja do primatelja? Kako se pravilno adresira pismo? Što je poštanska marka? Sve su to pitanja na koja su učenici trećeg razreda dobili odgovore u radionici Pišem ti pismo koju je provela knjižničarka.
Izradom kuverti origami tehnikom te poštanskih marki učenici su ukrasili pano škole te je time započeo tjedan Škabrnja čita 2018. u kojem su se provodile kreativne radionice .
Druga radionica održana je s učenicima drugog razreda. Kroz obradu lektirnog naslova Poštarska bajka u kojoj je glavna tema pismo, učenici su se prisjetili poštara Kolbabe, patuljaka, Franceka te djevojke Marice. Nakon provjerenog znanja slijedila je radionica izrade kuverte origami tehnikom. Svaki učenik izradio je svoju kuvertu te naučio pravilno adresirati pismo.
Memori glagoljica je igra koja je razveselila učenike petog razreda. U uvodnom dijelu sata učenici su se upoznali sa našim najstarijim slavenskim pismom-glagoljicom, a u drugom dijelu sata spremno su krenuli u izradu igre. Svaki učenik je dobio latinično i glagoljično slovo koje je nacrtao na papiru združujući ih tako u par. Nakon izrade svih slova učenici su se okušali u memori igri i tako naučili poneka slova na glagoljici.
Radionica glagoljice održala se i sa učenicima četvrtog razreda koji su za zadatak dobili da od plastelina izrade slova glagoljice. Izrađena slova od plastelina izložena su u školskoj knjižnici.
Veselo je bilo i u prvom razredu. Razvijanje vještine čitanja i pisanja u prvom razredu jako je bitno stoga su naši prvašići izrađivali svoju Veselu abecedu. Svaki učenik je dobio jedno slovo abecede koju je morao napisati te nacrtati pripadajući pojam vezan za pojedino slovo. Za kraj uz prigodnu pjesmu Abeceda učenici su ponovili sva slova koja su tijekom školske godine naučili.
Školska knjižničarka: Irena Stojanov
Povodom manifestacije Zadar čita 2018. koja se održavala od 12.3.-17.3. u našoj školskoj knjižnici održane su kreativne radionice na temu pisma.
Što je potrebno da bi pismo uspješno stiglo od pošiljatelja do primatelja? Kako se pravilno adresira pismo? Što je poštanska marka? Sve su to pitanja na koja su učenici trećeg razreda dobili odgovore u radionici Pišem ti pismo koju je provela knjižničarka.
Izradom kuverti origami tehnikom te poštanskih marki učenici su ukrasili pano škole te je time započeo tjedan Škabrnja čita 2018. u kojem su se provodile kreativne radionice .
Druga radionica održana je s učenicima drugog razreda. Kroz obradu lektirnog naslova Poštarska bajka u kojoj je glavna tema pismo, učenici su se prisjetili poštara Kolbabe, patuljaka, Franceka te djevojke Marice. Nakon provjerenog znanja slijedila je radionica izrade kuverte origami tehnikom. Svaki učenik izradio je svoju kuvertu te naučio pravilno adresirati pismo.
Memori glagoljica je igra koja je razveselila učenike petog razreda. U uvodnom dijelu sata učenici su se upoznali sa našim najstarijim slavenskim pismom-glagoljicom, a u drugom dijelu sata spremno su krenuli u izradu igre. Svaki učenik je dobio latinično i glagoljično slovo koje je nacrtao na papiru združujući ih tako u par. Nakon izrade svih slova učenici su se okušali u memori igri i tako naučili poneka slova na glagoljici.
Radionica glagoljice održala se i sa učenicima četvrtog razreda koji su za zadatak dobili da od plastelina izrade slova glagoljice. Izrađena slova od plastelina izložena su u školskoj knjižnici.
Veselo je bilo i u prvom razredu. Razvijanje vještine čitanja i pisanja u prvom razredu jako je bitno stoga su naši prvašići izrađivali svoju Veselu abecedu. Svaki učenik je dobio jedno slovo abecede koju je morao napisati te nacrtati pripadajući pojam vezan za pojedino slovo. Za kraj uz prigodnu pjesmu Abeceda učenici su ponovili sva slova koja su tijekom školske godine naučili.
Školska knjižničarka: Irena Stojanov