« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
_____________________________
Portal za škole
_____________________________
Portal za učenje na daljinu
_____________________________
Školski portal
_____________________________
Hlapićev portal
_____________________________
_____________________________
e - Lektire
_____________________________
jezični savjeti
_____________________________
Gradska knjižnica Zadar
_____________________________
Digitalna knjižnica
_____________________________
Hrvatska enciklopedija
_____________________________
CARNet
_____________________________
Modra lasta
_____________________________
Drvo znanja
_____________________________
Priroda
_____________________________
National Geographic
_____________________________
PCchip
_____________________________
Portal znanstvenih časopisa
_____________________________
Europska umjetnost
Suvremena je školska knjižnica informacijsko i komunikacijsko središte kvalitetne škole. Ona je, kao izvor informacija i znanja, prije svega namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovne nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja slobodnog vremena. Školski knjižničar nositelj je djelatnosti školske knjižnice te se od njega očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te posjedovanje informacijskih vještina i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija. Djelatnost knjižničara u školskoj knjižnici obuhvaća neposrednu odgojnu-obrazovnu djelatnost: stručnu – knjižničnu, te kulturnu i javnu djelatnost. Na radnom mjestu knjižničara naše škole je Irena Stojanov.
Zadaća suvremene školske knjižnice potpora je obrazovnim ciljevima i zadacima zacrtanim nastavnim planom i programom kroz osiguravanje pristupa izvorima znanja koji će učenike potaknuti na različite ideje u procesu iskustvenog učenja i omogućiti im stjecanje stvaralačkog iskustva pri uporabi i kreiranju informacija. Radi postizanja zacrtanih ciljeva nužna je suradnja s učenicima, učiteljima i roditeljima.
U današnjem je društvu informacijska pismenost jedna od važnih sastavnica čovjekove pismenosti uopće. Ona uključuje razumijevanje i uporabu informacija, ne samo iz klasičnih izvora znanja, već i onih posredovanih suvremenom tehnologijom. Upravo u edukaciji ovog oblika pismenosti školska knjižnica treba imati važnu ulogu jer poučava učenike samostalnom projektno-istraživačkom radu, potiče ih na stvaralačko i kritičko mišljenje pri pronalaženju, selektiranju, vrjednovanju i primjeni informacija.